torsdag 7 januari 2010

minus tjugosju. var är värmen?

Nu tycker jag att värmen får komma. Sommar. Sol.
Man vill bara sitta inne.
Imorgon är det sista LIA dagen.. lite tråkigt. Vill fortsätta! Vill inte tillbaka till skolan.. uff.
Men det blir ju helg imorgon också :) Vi var lediga i onsdags, det var skönt. Åkte till Johans på tisdags kvällen :) sen gick vi till Jimmys (som fyllde 18!) och sen tillbaka. Och det var kaaaallltttt!! men vi pratade och skrattade hela vägen så det gick ganska snabbt :D  Imorgon vet jag inte vad jag ska göra?! men på lördag är jag ensam hemma och Johan, Joanna o Jonas kommer väl på besök, vi ska laga mato ha det trevligt ;)
Kom från Heidis för en stund sen, vi har inte sett varandra på tre dagar så gissa om vi skrattade :) Med heidi har man alltid roligt! Nu ska jag fortsätta o lyssna på musik, just nu är det Kesha. Hon är ganska bra.

Här är en länk på vem som är bäst här: http://www.tackfilm.se/?id=1262886364601RA19   hehe ;)

CYA 

Inga kommentarer: