lördag 6 juni 2009

en tid sen

Ojj, nu är det nästan en månad sen jag skrev sist och mycket har hänt. Men om jag ska berätta om allt jag har gjort får ja skriva hela kvällen :) Men i allafall så har vi sommarlov nu och det är så otroligt skönt så det finns inte ord till det. En vecka har gått redan, jag har varit i Såka o skött mina kusiner Toivo o Leo. Busungar!
Skolavslutningen var också väldigt bra, jag hade kul. (som ni ser går jag bakåt..)
Det var lite tråkigt, jag kommer att sakna min klass. Fina människor. Men vi kommer ju nog att ses ändå! Vår klassföreståndare var också lite tårögd.... Och jag är nöjd med betyget o fick ett 100€ stipendie, " Du har varit duktig, är glad o trevlig och tog ett stort ansvar för klassresan" :)
Och nu närmast ska jag till Polen! Det ska bli kul! 7-16 juli. Youth Exchange ^^
Nu lyssnar jag på x3m, woppaaa. Istället för att jag skriver allt jag gjort lägger jag in lite bilder.. cya!



avslutning; johan, jag,jonas o tim


knaskusiner ;) toivo & leo


joanna blev laborant :)


godaste & dyraste glassen ;)

Inga kommentarer: