söndag 14 juni 2009

-

Idag har jag inte gjort mycket. Tid och ork fanns men ingen aning om vad jag skulle göra.
Blev stan igår, det var en bra kväll! Förutom att myggorna skulle kunna försvinna. Har en massa myggbett som kliar. aj. Internet har varit väldigt trög och irriterande idag..hoppas det är bättre imorgon. Om jag ens kan vara på datorn. Dom ska gräva ner massa kablar här. Så vet inte om vi har ström så länge dom håller på. Om vi inte har det kommer jag att få megatråkigt denna vecka också :( hah :D
Men på torsdag fyller kusin Johannes så då blir det kalas! Och på fredag ska jag till Jimmys det blir säkert trevligt :) men detta sker ju i slutet av veckan.. Har en presentationsfilm om Finland att göra också som vi ska ha med till Polen, men internet har inte samarbetat med mig idag som jag vill. Men ska kanske fortsätta imorgon. Men nu ska jag lyssna vidare på musik. Har lyssnat på mycket 90-tals musik idag. Ganska bra ändå. Och en del Metallica.. (jag som inte har tyckt om dom förut..men nu tycker jag att dom är helt okay) :) ses!

Inga kommentarer: