tisdag 21 april 2009

vår

Som sagt våren är på väg, fast värmen hänger inte riktigt med..
Var till Vasa i lördags med Jonas o Tim, hittade lite vid det nyöppnade Gina Tricot :D uuh! så bra, annars har jag bara besökt det när man har varit till Sverige. Som är sällan.. skulle ha lust att åka dit nu å träffa lite av tjocka släkten som jag har :D men snart är det sommar o då träffas vi :)
Hade sökt sommarjobb till stan i år, men fick inget.. har sökt lite till o hoppas på det bästa!
Annars rullar det på som vanligt både i skolan o hemma. Mamma åkte ner till Åbo idag, på nån kurs? I allafall kommer hon hem på torsdag kväll. Bra när man vet vart mamma åker :D
Idag fick vi reda på resultaten av det internationella finska provet, var på trettonde plats i hela nian med 21 poäng! Och jag är sååå nöjd. Eftersom finska är mitt svaga ämne.. Det är ganska svårt.
Trött som jag är tänkte jag gå ut o gå lite än ikväll, eller kanske. Kommer ju ugly betty och desperate housewives ikväll också :) --->

Inga kommentarer: