lördag 4 april 2009

marknad

(johan o jag hade på cam ;)
Igår var det marknad i Nykarleby (även idag..) så då sålde niorna kakor till klassresan på torget. Några satt där o Johan o jag gick runt till alla företag osv. i stan. =sjuka armar, fötter. Men med trevligt sällskap så gick det ju :) Missade hela skoldagen förutom att vi var med på första timmen lite. Satt på med pappa hem så kom hem lite tidigare!
Sen blev det dator, har börjat se på Prison Break (me like!!) s04 så har inte mycket kvar av den serien nu..
Johan kom hit på kvällen, vi var på datorn, drack te o tittade på Into The Blue, den var ganska bra.
Det var en bra fredag helt enkelt :)
Idag så har jag bara suttit vid datorn..ajjajj. Det var meningen att lite folk skulle komma hit ikväll men då slipper de inte, så det blir bara Heidi o jag ikväll ;)
Kanske nån film? :) vi får se!
Nu ska jag hoppa i duschen innan mamma eller pappa hinner före.. de ska vara med sina vänner ikväll så här är det FF för hela slanten ;D

Inga kommentarer: