tisdag 25 november 2008

hey! vill bli frisk nuu

Blev ju sjuk igen förra veckan..fick angina..
och på söndag när vi åkte till läkaren igen så sa hon att jag hade höstblåsa..
och igår var jag och ta blodprov för att kolla ifall jag hade körtelfeber, men hon sa att troligtvis hade jag inte det, men för säkerhetsskull.
Idag då hon ringde åt mamma och sa provsvaren så sa hon att jag haar körtelfeber(!!!) och får inte anstränga mig eller vara med på gymnastiken. Först efter jul.. suck.. jag drabbas av allt på en gång när jag får något..
Just när snön har kommit och man skulle vilja ha lite snöbollskrig men nej, går inte..
Måste ta det lugnt nu tills julen, hur det ska gå till vet jag inte?! eftersom jag känner mig normal, eller okej jag har svårt att äta och dricka pga blåsorna i halsen men annars som vanligt..
hmm..bara att försöka hålla sig lugn och ta det försiktigt.
Fick föresten klassringarna idag :) ganska fina eller dom duger!
+ att jag ska tala snällt med mamma & pappa ifall det är ok om jag beställer datorn idag :D
hejpps

Inga kommentarer: