måndag 3 november 2008

måndag

Hemma dag idag..Har sovit och tittat på lite House (han e brabrabra!).
Men vill till skolan imorgon (nästan konstigt att man säger så..) men man har inte sett någon på länge eftersom det har varit två veckor med prao. Hade strax under 37 nu men ska ställa mig till skolan imorgon och se ifall jag är feberfri. Är förkyld nu också, det är jobbigt. menmen... hoppas det snart går över.
Tror jag ska ta en tidig kväll ikväll och hoppas att jag är frisk!
Fick också reda på att jag har fått lite jobb som barnvakt, vilket är bra!
Men de två pojkarna har ett rykte om att ha mycket energi och är vilda ;)
Och då kommer lite pengar in och det säger man ju inte nej till :)
Nu talar jag på skype med Johan och Jonas, Johan sjunger :D
hehe... låten där ner é den som johan sjunger just nu!
http://www.youtube.com/watch?v=x9HT9OOSd3U

Inga kommentarer: