onsdag 23 februari 2011

puffar

Domedagen är här, vet inte riktigt hur jag ska bete mig denna dag. (Eller rättare sagt imorgon)
Kanske allt ordnar sig. Men ändå känner jag hur stressen kryper fram över allt som ska hända, allt som ska vara gjort. Pressen på en. Som tur börjar sportlovet på fredag, tack o lov! Har en vecka på mig, sen börjar det på riktigt. En Ukkohalla resa väntar också nu på sportlovet. 2-5 mars befinner vi oss (jag +9 andra) i en stuga i norr. Vi ska ha roligt. Men det blir nog inga problem, vi brukar alltid ha roligt. Enda nackdelen med denna resa är att jag missar Heidis 18-års dag.. meeen, den hinner vi nog fira ;)
Egentligen skulle jag sitta i skolan nu o snart avsluta dagen, men jag är hemma idag. Min förkylning stoppar mig. Inte kul. Men imorgon måste jag till skolan eftersom det är första dagen i gymnasiet. jehoo.. eller?..
Det var värre igår, men nyser gör jag varannan minut känns det som. He bliir noo bra!

Inga kommentarer: