söndag 24 oktober 2010

schoool

Hur ska man hitta orken. Orken till att laga läxor och läsa på prov. Kombi pleeeease ja vill int stupa i slutet av denna period. Som jag tänkte göra i våras. Jag vill egentligen inte. Men jag ska försöka hitta orken. Kanske det går iaf.
Kanske jag inte ska klaga. Har ju endast 3 skoldagar per vecka förutom att jag har 4 dagar i 3 veckor. Jag boorde inte klaga, men det är ganska enkelt att man börjar ändå. Plus att min käre vän har hoppat av Kombi så nu blir det jag, kokkola boan o lessare. ursäkta ordet men det är mycket sant. Inte roligt det heller.
Och min kära finska lärare hon tycker inte om mej, jag tycker inte om henne. Oj precis där var felet varför jag inte orkar. Jag finner mej att jag inte har tid att lyssna på en lärare som tycker jag är dålig och vill helst att jag ska sluta. Men det är nog mest hennes problem.
Men jag ska kämpa, försöka få bra betyg. För nästa år ska jag faktiskt bli Merkonom och student. Jag gör 6 års studerande på 3 jag kommer att vara stolt över mej själv bara jag orkar till det sista.

Nu tror jag att en liter vatten skulle sitta bra, min mage skulle tycka om sånt.

Inga kommentarer: