torsdag 22 april 2010

åpp o ner o hit o dit

Känns som att skolan tar upp all ledig tid man har.. Har prov nu i 5 dagar... usch. Och motivationen går inte uppåt när finska läraren tycker jag är dålig! Jag vill ha sommar så jag inte behöver tänka på skolan.. Jag är inte enda i Finland som har problem med finskan och ändå klarar student skrivningen. Varför skulle inte jag kunna klara av det då? Men hon tycker jag inte kan få en 7:a i finska provet. Go to hell biatch.
Men nu ska jag inte lägga ner min energi på en dålig finska lärare :) Jag skaaaa, få upp mitt vitsord, bara jag hinner i kapp motivationen.

Ska också försöka vara ute o motionera mera nu, ute o gå eller springa. Men det är också jobbigt ;)

Som sagt, jag vill ha sommar. Och sitta vid stationen med Heidi, då e allt bra.

1 kommentar: