onsdag 25 februari 2009

pust

Sportlovet pågår som bäst, o det är skönt! :)
I måndags var vi till Seinäjoki, hittade en del, och jag är nöjd. Det värsta är ju att pengar gick åt.. menmen.. En bra dag, men en pinsam familj ;)
Idag eller igår hur man ska säga det, bar det av till kokkola. Till mommos först, hon bjöd på mat. Och det var som vanligt sååå gott :) sen gick jag lite på stan o köpte en väska, som jag gillaaarrr.. men jag hittade skor åxå men jag provade inga eftersom jag lätt blir kär..heh ;)
Nu har jag inga planer för resten av sportlovet, egentligen är det skönt men endå vill jag göra något. Men vi får se vad som dyker upp :)..
Blev föresten lite arg på min dator idag, den hittade inte något nätverk att ansluta till. Och jag har ju..väldigt stora problem.. så jag klarar mig inte utan internet.. känns inte bra :D
Men det kom tillbaks, tack o lov!
Nu ska jag tala lite till på skype o sen krypa ner under täcket och sova länge länge imorgon :)

Inga kommentarer: