måndag 26 januari 2009

blandade känslor...

Åkte till Jakobstad idag med skolan, vi var o simmade. Det var roligt o skönt :) sen städade jag lägenheten åt mammas arbete = pengar :)
Dagen var helt bra tills mamma ringde o sa att fammo ligger på akuten.. o hon var nu på avdelningen 1. :( Hennas hjärta är inte bra, alldeles för hög puls, svårt att andas.. När jag var klar så kom mamma efter mig o vi åkte till sjukhuset. Där låg hon.. det var inget roligt att se.. Alla saker som fanns runt henne, det är ju sånt jag ser på tv! Inget jag vill se vid fammo.. Skärmen med pulsen m.m, dropp, mediciner, "återupplivningsgrej".. dom hade förberett sig på det värsta, inget man veta av.. Hoppas verkligen att det blir bättre o att hon får åka hem från sjukhuset..
Så min dag har varit blandad, både bra och dålig.. hmm, hjälp mig att få mig på bättre humör!
---> provläsning + 10 matte uppgifter

Inga kommentarer: